äre tisdag eller äre tisdag?

ja men tjenare! vilken dag haha har inte hänt något va jag vet!!
imorgon blire iaf bio med felicia! vi drar till stockholm och har de bra!
kanske nån annan som hänger med ? blir vi fler blir de roligare! hah
säg till om du vill med!
har inget o skriva, jo jussde AIK vann mot rögle idag!
YYYES VI SKA TILLBAKA!!
torsdag ska jag vara med hampus!
sen då ? nån som  vill hitta på något i helgen säg till!!!
jag vill göra nått kul inte bara sitta hemma! :p
haha läste ut en bok idag! började i morse sen typ har jag läst lite till och från
och nu är den slut! typsikt va jag ska nu hitta på då!
får väll kolla film eller något annat roligt! om de nu finns nån bra på voddler! ;p
men vi hörs ha de bra för de har jag!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback