chilldaaaag!

skrev ju inget igår venne varför hade väll inge o skriva om.. :o
men ja dagen var väll bra :D
skolan - finns massor o säga nej men sluta 1 tim tidigare!
& jag hde föredrag som jag riktigt jävla bra! de var grymmt kul & stå o prata där då :D
och jag kännde mig så bäst haha :D ja som sagt de var kulkulkul faktist.. :D
så tips till er som inte haft än : De är kul, så låt inte nervösitet hindra er! ha kul & allt går bra! (:
efter plugget iaf så drog jag o vilhelmiina till tälje, hon skulle köpa lite saker!
så jag hängde med, typ jjag kolla longboards billigare i gnesta än i tälje O.o
men bra för mig! slipper åka lång när jag väl ska köpa mig en :)
imorgon ja va händer då? hmm, inga läxor va jag vet!
så nån som vill göra något säg till! :DDD
nu ska jag faktist snart sova! trött som jag venne vad & ont i fötterna! :o
ha de bra! :)
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback