fredag & åka tåg!

men vilken lysande dag de har varit idag! dagen har varit sjukt bra!
och hade de varit sol hade de varit ännu bättre! :p
jag hade typ överskottsenergi! snackade hela tiden! och ingenting!
helt sjukt! jaja, filmen vi kolla på var väll så där!
man visste inte riktigt vad den handlade om! och jag fattar fortfarande inte de! :o
menmen! en film man kan se 1 gång inte fler tror jag!
finns många bättre om jag ska säga så! :p
nu har jag nyss lagat lite mat! var hungrig och mamma ola och marcus hade redan ätit när jag kom hem!
och inte hade de lämnat något åt mig! så jag wokade grönsaker & koka ris!
måste säga att de var riktigt gott! :)
imorgon kl 14.00 kommer Jennifer ska bli riktigt roligt! har inte varit med henne på jättelänge!
ha de bra!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback