hockey och torsdag!

ajoj jag har inte skrivit på länge! dåligt utav mig! :o
igår & idag var jag i gnesta! igår skulle jag gått på bio men vart inte så! :o
så var med hampus istället & idag var jag med hampus. trevligt :D
imorgon gör vi ett nytt försök alltså med bio! :) då ska även Érika följa med!
har nyss checkat lite hockey mycket trevligt! 1-1 och förlängning 1-2 i förlängningen
ssk vs AIK och AIK vann då i förlägningen :) mycket bra!
båda klackerna stog och hoppa och sjöng och stämningen kan ju inte varit annat än bäst!
ssk tog 1 poäng och är där med klara för elitserien! (därför var ssk klacken väldigt glad)
AIK tog 2 poäng lif förlorade och rögle förlorade och de betyder att AIK är på elitserie plats!
fast vi måste vinna mot växjö för gå upp! och AIK vann matchen (därför var AIK klacken väldigt glada)
allt jag kan säga : VI SKA TILLBAKA! Kämpa nu gnaget!!!
ha de bra!
/ asbm

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Jag vet inte, allt är så skumt.

Finns för dig med! <3

vi måste vara snart sötnos<33

2010-04-08 @ 23:22:22
URL: http://louiseforalltid.blogg.se/
Postat av: Hamnpus Mattsson<3

haha<3 jäkla AIK<3

2010-04-09 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback