ojoj!

ojoj har inte skrivit på ett tag! har faktist inte orkat!
igår kunde jag inte skriva var för glad! skulle bara skrivit typ att jag var glad!
idag har jag också varit glad! för AIK vann mot Kalmar igår! och MIRAN gjorde 2 MÅL!
HAN ÄR BÄSTBÄST de finns ingen bättre! Så Mats läser du de här kan du sluta mobba mig!
för nu har AIK vunnit! :D med 3-0 mot KALMAR! mahah :D jag är glad jappjapp!
& idag beställde jag lila chinos! mycket kul! :)
Gröna , Marinblåa & Lila chinos! senare kanske de blir ett par rosa & nån mer rolig färg :)
ipoden laddad! mobil batteriet tar ju slut på en gång så kan inte lyssna musik! :o
har ju bytt mobil har Olas Nokia för jag kännde för att byta! :)
nu orkar jag inte skriva mer!
ha de bra! & MIRAN & AIK ÄR BÄST!!!! :D:D:D
/ en glad asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback