söndag & sol!!

söndag jöö! gick upp runt 12.00 fast jag ställde klockan på 10.00 typiskt!
jjaja åt frukost titta lite på kattungarna & gick ut!
för de var otroligt fint väder ute & varmt var de ju! ;D
busa lite med hundarna sen satt jag mest och kolla på dem haha!
sen gick jag in o kolla göta kanal 2 fast kolla aldrig klart för kl 15.00 började fotbollen,
de sög ju :( idag också fan AIK måste börja vinna nu! kl 16.00 började hockeyn
trevligt! helt sjuk 2 perioder & 14 minuter utan mål! sen smällde AIK in 2 mål!
OCH VI ÄR TILLBAKA I ELITSERIEN!!! fyfan va kuul!!! :D
efter de drog jag till pappa, och nu ska jag snart sova för de är skola imorgon!
ska bara fixa lite ny musik!!!!
jussde funderar på o skita i moppekort, orkar fan inte ta de! kostar bara massa pengar!
kommer säkert endå tröttna efter ett tag ;o
och i helgen vill jag färga håret! kanske blir så får se! ;D
ha det bra!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback