Amanda daaag :D

när vi kom hem från nyköping idag, vid 12.00 ungefär
så gick jag hem, satt i gång datorn o fixade lite.
sen hade jag ju bestämt att jag skulle vara med Amanda!
vilket jag inte har varit på hela sommarlovet!
och skoja inte de var grymt kul o träffa henne igen!
när jag kom hem från att varit med Amanda, så skulle marcus dra ut med en kompis
& Mats tog mig far och åkte till norrköping, och jag vart ensam,
som tur var så var mamma & ola hemma så de hämtade mig & en sallad (som vart min mat)
så drog vi hem till mamma & kolla film. sen hem till pappa & efter ca 1 timme kom han hem!
Grattis Anna(moster) till bil köpet!
nu blire 1 avsnitt chuck sen sova! trött som fan!
ha det bra!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback