fixtrixnix

hah, ja va ska man säga.
fett kul o träffa alla tjejer igen! som vanligt massa skratt o prat!
vilket behövdes, hihi. vi åt lunch och sen gick vi lite i gnestas vackra butiker hah!
till lunch vart de en baguette med ost & skinka. och ja de var gott!
hah, när vi hade ätit klart och suttit o snackat ett tag går Morgan förbi,
han skulle på träning,
jag ba: kolla Morgan!
alla andra ba: vi vinkar
jag : haha
alla kastar sig fram o vinkar!
och han ser förvånad ut haha!
typ allt om dagen,
jag funderade på om jag ska börja köra dagens outfit.
för några har sagt att jag borde köra med mer bilder & om jag kör dagens outfit så blire ju bilder!
får fundera ett tag! och jag älskar min design!!! :D
ha de bra kanske skriver senare!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback