HAHAHAHAHAH jag vene.

heh, exakt som rubriken lyder!
har garvar så jag gråtit idag, men åt vad? har ingen aning!
super kul att vara tillbaka i skolan ( kanske inte själva skolan )
men de är super kul med klassen jöö! värsta bästa!
har väll inte så mycket att säga om plugget förutom att vi hade tävling!
och lagen var dem man sitter med vid bordet liksom för min del - Maria, Josephine & Vilhelmiina!
VIIII VAAAAANN FÖR VI ÄR SÅ JÄVLA BÄÄÄÄÄST! hahaha
vi trodde typ att vi förlora för vi trodde man skulle ha så lite poäng som möjligt! men icke!
man skulle ha så mycket poäng som möjligt o fyfan va bra vi är :D haha
skit i plugget nu, efter drog jag & tjejerna ner till Gnestas Thai & wook typ åt där!
riktigt gott, sen te mias och handla foundtion ( stavas de så? ) & puder till mig,
efter de drog vi hem till ida och checka remember me! älska filmen assa har ju sett de förut riktigt bra!
tog bussen hem typ 15.20 träffa Kusin Érika och så. typ de som hänt idag trevligt langar lite bilder nu!
ha det bra!
/ asbm
tjejerna + vikki fast hon e inte med på bilden!
 min mat! riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback