men heeey!

haha ja ni får ett inlägg till idag!
för jag är snäll.
och imorgon börjar allt igen. har varit grymt skönt med ett långt sommarlov!
nu skare bli plugg igen är inte speciellt pepp på det! men sånt är livet!
vad har hänt idag? CHUCK CHUCK och återigen CHUCK!
hm, bakade nyss muffins riktigt goda!
nu lyssnar jag musik, ska försöka lägga mig lite tidigare an vanligt idag!
men vene om de går haha, kommer inte kunna sova! :(
de är de jobbiga har varit uppe till 1-2 på natten & vaknat vid 12.00
varje dag typ inte bra aaallls! från och med nu ska jag sluta sova länge!
konstigt måste ju börja gå upp typ 6.10-30 igen!! :S jobbiiiigt!
sånt är livet! vet inte vart mitt busskort är! tur man får skjuts av mamma imorgon!
aja bjuder på två bilder! 1 på mitt hår för jusst nu älskar jag det!
& 1 bild på kisse Rut när hon kröp in i påslakarnet(täcket)!
ha det bra!!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback