roadtrip del 1

karlberg- nej jag vart inte förvånad när jag såg en människa som joggade!
hahaha, jussde jag o felicia har haft en halv roadtrip typ. vi drog till märsta med ett stopp på vägen!
jussde märsta var det, men innan vi kom dit var vi tvungna att ta en titt på AIKs träning!
vädligt varmt & skönt men eftersom mina brillor hamnade i vattnet igår så hade man inga brillor
och solen i ögonen var ju inte precis så kul. vi orkade inte kolla hela träningen med 10 min kvar drog vi vidare till märsta. vilken kanske inte var en smart idé vad gjorde vi i märsta jo vi hoppade direkt på södertälje tåget!
men vi stannade i stockholm och åt lunch & shoppade lite :)
1 väska & 1 shorta! hmmmm!!! nu har jag typ inga pengar!
jaja del 1 berättade jag lite vad vi gjorde del 2 bilder & kanske en del 3 med det bästa från roadtrippen!
vi hörs & kanske syns!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback