sommarkänslan är borta

som rubriken lyder.... sommar känslan är borta. vilket jag inte alls trodde skulle hända så här fort.
men vädret jusst nu är ju inte precis de bästa! regn/mulet varje dag.
vill ha en solbränna men den är borta pga vädret. mycket som inte är bra med vädret alltså.
hade inte tänk att de här inlägget skulle vara så mycket om vädret men kom på de bara liksom!
aja, skola idag, schema idag, ja ni såg ju antagligen inlägget igår om inte får ni scrolla ner!
jag hade ångest men de gick bra! de var inte kul men de är så de är!
på so;n ska vi typ jobba med valet som är snart inte så konstigt kanske, men klassen delades upp i de olika partierna, jag hamnade i Moderaterna så nu jävlar är jag moderat och jag ska läsa på!
för jag ska fan höja mina betyg!!!!!!
hade även 9ans första Musik lektion! hade ju ingen musik i 8an och de suger! för Musik är ett roligt ämne!
och även i det ska jag satsa högt! ska försöka höja mig i alla ämnen, kanske inte går, Matte & No blir nog svårast!
eftersom de är 2 ämnen jag absolut inte uppskattar på ett enda ställe! nog om plugget,
tror inte ni bryr er speciellt mycket om mina betyg!
har faktist inget mer o skriva eller jussde,
min outfit, har inte gått så bra! men vänta ni bara! idag hann jag inte! men ska försöka imorgon!
hörs allla snälla bloggläsare!
/ asbm
en dålig sommar bild med regn genom fönsteret!
en bild sen i sommras på asbm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback