17 december

dålig uppdatering utav mig den här veckan. Men jag har faktist inte alls varit specielt sugen på att skriva något på bloggen. Så idag känner jag att jag behöver skriva lite. Även fast typ ingen läser bloggen längre.
Imorrse kände jag mig död en levande. Känndes som någon hade slitit och dragit i mig hela natten och jag försökt hålla mig kvar. Usch hemskt. Tror jag börjar bli sjuk, då brukar jag känna mig så där och huvudet känns stort och ögonen vattnas och det gör ont i hela kroppen. Kul att bli sjuk nu när vi får lov på måndag.....
Usch på måndag kväll får jag mina betyg! Kan inget annat än att hoppas att dem är bra. Några fler VG;n kanske. Tror inte på något MVG med tanke på att jag inte satsat på det i något ämne. Och om jag skulle få MVG i vilket ämne skulle det vara? Men bara jag inte sänkt mig i något ämne så blir jag glad. Tror jag vet vart jag ligger i dem flesta ämnena ialla fall! Det känns som jag hjöt mig i vissa ämnen men man vet ju inte vad lärarna tycker....
Ni får ursäkta att det inte blir någon bild idag. Har inga vettiga på datorn tror jag...!
/ asbm ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback