23 december

Jag har bestämt mig för att göra den här listan som alla bloggare använder sig av. Eller de flesta har väll slutat med den nu. Kommer absolut inte skriva om alla punkter tror jag i alla fall. Det är mest för jag vill liva upp bloggen lite den är ju rätt tråkig och jag skriver typ aldrig. Men om jag anser att en punkt är onödig så skriver jag inte om den. Jag tänkte ta 1 punkt om dagen och böjar imorgon. den 24 december 2010.
Om jag skriver om alla punkter kommer det alltså ta 30 dagar 1 månad. Men jag ser redan att några punkter är väldigt onödiga! Hoppas ni tycker detta är ett kul val av mig.

1. Presentera mig själv

2. Min första kärlek
3. Mina föräldrar
4. Detta åt jag idag
5. Vad är kärlek?
6. Min dag
7. Min bästa vän
8. Ett ögonblick
9. Min tro
10. Detta hade jag på mig idag
11. Mina syskon
12. I min handväska
13. Den här veckan
14. Ett sms
15. Mina drömmar
17. Min första kyss
18. Mitt favoritminne
19. Min favoritfödelsedag
20. Detta ångrar jag
21. Den här månaden
22. Det här upprör mig
23. Det här får mig att må bättre
24. Det här får mig att gråta
25. En första
26. Mina rädslor
27. Min favoritplats
28. Detta saknar jag
29. Mina ambititioner
30. Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback