7 december




Dem flesta har väll börjat räkna ner till julafton med tanke på att vi är 1 vecka in i december är det inte långt kvar. Men jag tänker inte börja räkna.

    Vi har ganska mycket läxor eller inlämningar om det ska vara helt sant. lite små stressigt men tror jag har koll på det mesta. Imorgon blir jag klar med So + Sv hoppas jag sen har jag vara 2 prov kvar men dem klarar jag säker. sen är det bara vänta in betygen. Förra året eller i 8an brydde jag mig väll inte jätte mycket om betygen men nu känner jag att jag vill ha bra betyg. Vill liksom komma in på den linjen och skolan jag vill gå på. Känns rätt värdelös annars.
/ asbm


Kommentarer
Postat av: Anton Kouba

Sv: Det har du rätt i, men här där jag bor stämmer det precis. Beror kanske lite på vart man pratar om. Där du bor kanske dom är jätte rara! Här är folk.. Bakom flötet och elaka!

2010-12-08 @ 17:58:25
URL: http://antonkouba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback