tjoho!

tja. Ska snart skriva ett inlägg från listan men tar ett helt annat först!
Har kollat runt lite på internet. Ni som följt min blogg ett tag har kanske förstått att jag är typ beroende av Wallander filmerna. Hittade precis 6 olika "boxar" med alla 26 Wallander filmer i. Snacka om att jag vill ha!
men det blir nog dyrt en box kostar 289kr. Men fyfan Wallander äääger! Idag visas Wallander vålnaden på canal + men kommer inte kolla på den. Kollar imorgon när jag vaknar eller något sådant.
Ska bara skriva det andra inlägget sen ska jag nog lägga mig i sängen och läsa min älskade bok.
Fick Andreas Carlssons nya bok Dandy i julklapp. Ooooh kärlek till den boken.
Mycket film & bok snack här va. Kanske inte så svårt att lista ut att jag inte skulle klara mig långt utan filmer & böker. hah!
/ asbm
©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback