förlåtförlåtförlåtförlåtförlåt

sämst uppdatering! jag är ledsen för de!
va har man gjort de senaste dagarna?
Varit med Vilhelmiina, varit i Stockholm 2gånger!, åkt longboard & varit med Morgan!
ja sen var pelle med mig & morgan ett ta i söndags!
ja jusst i lördags åkte vi ju till stockholm jag & vilhelmiina!
hittat mycket bra grejer tror jag haha!
sen i måndags skulle ju vilhelmiina skriva moppekort i stockholm så jag hängde med!
hon KLARADE DET! STORT JÄKLA GRATTIS! :D
efter tog vi en snabb shoppingrunda sen vart de pizza hut! v.w bjöd tack!!
va skulle jag göra utan en vänn som v.w hon är bokstavligt talat bäst!
hon har alltid funnits för mig! har alltid stått på min sida!
fan va jag saknar sommaren 08, då vilhelmiina bokstavligt talat bodde hos mig!
de var bäst!

-----------
idag har jag varit med Morgan en snabbis för han drar ju kl 6.00 på onsdag morgon :(
te Grekland! han får ha det bra!
sen vart de upp till mormor & rulla in höbalar ( sånna dära stora ) de va tugnt!
sen grilla vi korv efter! älskar min släkt :) <3
JUSSDE AIK VANN IDAG!!!!! :D 1-0 fast jag var ju inte där :(
vi hörs!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback