heyyyallå!

hey hallåå mina kära läsare!
har planerat lite dagar så här nu jätte skönt att ha mycket inplanerat de blir så tråkigt annars!
Fredag: Fika med tjejerna sen ska felicia fota mig på min longboard låter gut!
lördag: blire Felicia & (kanske)jossan till Stockholm! kolla affärer o sånt skööj! har jag tur kommer jag hem med en ny longboard!
söndag: än så länge inte inplanerad, för av dig om du vill ses!
måndag: kommer Morgan hem!!!!! då ska jag nog träffa hnm om han orkar!
Tisdag: GÖRNAN MED MASSSSA KUL FOLK!
sen resten -----> hör av er :D
såå guut! alltså, ska ner te motala nån vecka snart med kusin fan va kuul!
sen ska jag väll vara med anna snart också! och än så länge har jag inte varit på en enda AIK träning!
helt sjukt!
nu ska jag fixa min design! vi höööres!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback