Sofia@

hm, ja de blir ett kort inlägg idag!
vill gå ut o åka longboard!
men ska typ sova om 5min!
fyfan va jobbigt de är att gå upp tidigt!
tror jag dör!
igår kväll när jag skulle sova fick jag skit ont i benet,
ni vet som när man får sendrag i foten! de fick jag i hela benet!
jag trodde jag skulle dö, fy i helvete va ont de gjorde!
idag på jobbet hade Christer med sig Jonas hund ( som Christer är hundvakt åt)
Haha Spike är as söt juu! han var min bästa kompis under dagen!
när han låg o sov låg han brevid min stol! haha han e söt!
laddar upp bild efter inlägget eller en annan dag!
men har väll inte mer o säga!
helgen- fortfarande äckligt oplanerad och jag kommer säkert ha skit tråkigt!
imorgon jobbar jag 7.00-14.00
de frestar något otroligt att ta tåget efter jobbet till solna & gå och shoppa lite!
sen på gå matchen kl 17.00! men fan vill inte gå själv de är lätt tråkigt!
jaja!
hör av er om ni vill göra nått i helgen annars blir det longboarding!
hare bra!
/asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback