vecka!

jag skriver inte så mycket jusst nu!
men är så jävla trött på kvällarna när jag kommer hem från jobbet!
rätt långtråkigt att sitta på ett kontor ca 8 tim om dagen!
idag har de typ ringt max 7-10 pers på hela dagen!
otroligt lugnt tror 3 av dem som ringt ringde när vi hade fikarast haha illa!
mycket skratt de här dagarna också!
match på fredag(9juli), tis(13juli) & lör(17juli)
vene blir väl antagligen 2 av matcherna tis&lör
hittar ingen o gå med på fredag :/
men sånt är livet!
vill shoppa på lördag(10juli) nån som vill hänga med till stockholm?
SÄÄÄG TILL! :D
nu har typ alla kompisar åkt också!
så fre(efter jobbet) lör(ifall de inte blir nån shopping) & sön är jag öppen för förslag!
vi hörs för nu ska jag typ gå o kolla fotboll eller vene när matchen börjar :O
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback