jaha ja!

ehm ja jag tänkte försöka va uppe till efter 00.00!
men jag har blivit jävligt kvällstrött!
så jag sitter och halv sover! vad har hänt?
förut var jag uppe till typ 01-02.00 men nu orkar jag knappt vara uppe till 23.00
Skumt! jaja jag får väll ta o borsta tänderna o lägga mig i sängen och sova lite!
ska ställa klockan imorgon! orkar inte sova halva dagen som jag brukar!
09.00-30 blir nog en bra tid! idag var jag snäll! blogg hemsidan funkade inte först!
men efter några försök så lyckades jag komma in på hemsidan, var ju tvungen att skriva ett inlägg innan de var dax att sova! jaja sommarlov & jag hoppas på bättre väder snart!
de är fan kyligt ute något de inte bör vara i juni!
vi hörs! men chilla för jag kommer tillbaka & då gör jag de med stil! :)
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback