ojoj! :)

tänkte skriva lite kort faktist!
De är ju sommarlov och då har jag tid att skriva bra va?
idag har det varit badbadbad! hehe!
först lämnade jag schampo till mostern!
sen vid 13.00 drog jag och Morgan till långsjön och badabadabada!
fast drog hem så vi var hemma till 15.00 han skulle träna!
sms Érika så hon kom! så drog vi och bada!
trevlans!
sen på kvällen drog jag ut med ida! vi satt på ett berg i solen de var så skönt!
ps ida glömde skicka låten till mig! hon får skicka den på söndag!
ja visst ja planer inför helgen!
Fredag (midsommarafton) dagen tillbringas först med några paket jordgubbar & Ida & Felicia!
sen bär de av till farmor äta mat och sånt kul :)
Lördag (midsommar dagen) kanske vara med Érika, Anton, Morgan & typ chilla! + ida FYLLLER 15 :D:D:D
eller om vi skulle till mostern jag vet inte (lördag=oplanerad kan bli som de blir) :D
söndag då har äntligen älskade Josephine kommit hem! så om hon kan så blire vara med Ida, Jossan & Felicia!
JAG ÄÄÄÄÄLSKAR HELGEN OM DEN BLIR SOM PLANERAT!
byebye!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback