okej jag glömde!

JAG GLÖMDE NÅGOT JÄVLIGT VIKTIGT!
måste ju berätta!
det var huliganslagsmål i gnesta idag!
AIK vs Bajen!
Friman vs kgb!
hm ja va ska man säga?
det var runt 100 bajen fans & runt 200 AIKare
bajen skickade för lite folk? nej jussde de har inte fler fans :p
ja som sagt efter 20 min så vare slut på bajare!
eller nja, fast de låg lite huller om buller och var redigt blodiga!
lite mysko ställe att ha ett slagsmål på ? assa Gnesta?
antagligen för att de inte är så mycket poliser i gnesta!
& det tar ju ett tag att få hit extra styrkor så det skulle hinna dra liksom!
men liksom de chockar mig fortfarande GNESTA?
jaja för er som inte tror mig :
http://www.sn.se/nyheter/gnesta/1.727533

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback