superman!

haha helt besatt av en låt jusst nu! den är bäst! :)
och igår skrev jag inget!
men jag va i skolan sen efter drog jag o badade med bästaste Morgan & Érika! <3
höhö, sen fyllde ju Ola år! så grattis te honom då! :)

och ja idag har jag typ inte gjort något typ :)
slutade typ halv 3 de va nice!
hade hål från so så vi började våran idrottslektion tidigare!
så vi fick sluta tidigare!
men ja idrotten var ju trevlig vi ha FOTBOLL! :D fast vi körde tjejer mot tjejer & killar mot killar!
och haha tjejerna var inte så seriösa så de var inte så kul!
eller ah efter max 30 min la sig typ alla o sola! fett tråkigt!
annars har jag inte gjjort nått!
och nu ska jag snart sova! fast jag såg att klockan bara var 20.30 så jag ska inte sova snart!
hare bra! Chilla jag kommer tillbaka och jag gör de med stil!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback