yesman!

ja hejhej! tänkte skriva ett inlägg så jag inte glömmer ;p
skola idag! eller dagen börja med : vakna kl ca 00.05
och har så jävla ont i magen! efter 5 min kommer jag på att jag ska gå upp o ta lite treo!
ja sen låg jag i kanske 30 min till sen somna jag! de var äckligt jobbigt!
sen vakna jag igen vid 06.30 som jag ska!
upp och hoppa säger jag bara!
sen har dagen bara flygit förbi! har haft ont i magen hela dagen!
och de har inte gått över med treo! jobbigt läge! ja?
men jag är glad endå!
imorgon blire plugget igen då!
då äre redovisning av tema humor & fotbolls grejs!
hoppas magen är bättre då!
jaja vi hörs! Chilla jag kommer tillbaka & jag gör de med stil!
/ asbm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback