fredag?

ehm ja hm, de med prao har jag inte blivit så lyckat dåra..
fråga fantv men de tog inte in några praktikanter, pga massa grejer.. jaja tänkte jag fortsätter med listan då!
frågade AIK-shop, där gick de lite bättre till jag kom till meningen: vi vill ha ett ansikte på våra praktikantenter så vi vill ggärna att du kommer till AIK-shop mån-fre mellan några tider...
jaja då vare bara o lägga ner de! ska snart skriva ett mejl till AIK media.
hoppas på mer lycka där!
Mostern annars blire nog mattant. nej de ska jag hålla mig borta ifrån :)
JOBBIGT!
har en rolig läxa jag håller på med! :D vi har fått uppgift i svenskan att vi ska ha föredra(mindre kul)
men vi fick välja ämne fritt ni kan ju inte gissa va jag tog. :D
A.I.K. - med in blick i Black Army (:
skit kul kan inte sluta skriva gaah mitt föredrag kommer bli fetta långt :D
jaja, har hittar lila chinos måste KÖÖÖPA! men har inga pengar! :(
vi höörs! ha de bra vett ja :)
/ asbm


Kommentarer
Postat av: annnna""<3

lycka till med föredraget :D:D<3 saknar dej bäst<3<3<3

2010-03-06 @ 01:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback