gröna chinos!

yey! skrev inte igår men jag va med vw efter skolan & sen åkte jag till pappa :)
sen idag vart de samlig vid stationen 08.22 enligt patrik! skulle ju te tingsrätten,
så klassen tog tåget till tälje.. nuujjs :D
de var väll typ trevligt ? men långtråkigt kl 11.00 tror jag klockan var  fick vi dra och äta,
och göra lite va vi ville ;) så vi gick o åt sen gick vi rrunt o kolla butiker!
hitta gröna chinos o va tvungen o köpa!!
se bilderna under :D jaja allt från mig..
vi hörs :)
/ asbm

Kommentarer
Postat av: Vikki,

Vill ni klappa? :)



Patrik: hahahahah

Pontus: bäää



hahah xd

2010-03-03 @ 18:08:53
Postat av: ;)

fan va sööt<33

2010-03-03 @ 18:18:58
Postat av: svar till vikki från asbm

assa HAHAHA jag dör av garv varje gång du säger de där assa!!!!! ;D maha

2010-03-03 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback