heyhey

tänkte inte skriva idag. för jag orkar inte skriva. :o
men såg att jag hade fått en kommentar va tvungen o kolla för jag var så nyfiken :D
så då tänkte jag att jag endå kan göra ett kort inlägg:D
och nu har vi lååååååååååång helg hih! torsdag, fredag, lördag & söndag! mycket skönt!
torsdag: vara med Jennifer
fredag: ööh ? läxor så jag har de klart :D om jag orkar :p
lördag: ANNA NORDIN, Sofia ska te mariefred yyes:D
söndag: kvar hos Anna :) sen blire åka hem, och tillslut nån gång på kvällen är jag hos mamma :p
undra fall kisse Doris har fått bebisar :o hm, måste nog messa mamma/ola imorgon och fråga!
iiih tänk om vi har kattungar hemma hos mamma!! :D
de blev vist inte så kort :D jaja nu har jag inge med att skriva, eller de har jag säkert men nu blire inge mer :p
Ha de så bra :D
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback