måndag & sjuk..

åh jag är sjuk o de suger!!!!! :(
ska försöka vara frisk tills på onsdag för då har vi prov & vill göra de på en gång!
FÖR jag har varit så sjukt duktig idag så jag kan typ allt till provet! :D
ska göra lite tyska snart tror jag! ;)
& träna lite mer no prov för jag ska kunna de! :) jag ska försöka på full pott! lär inte gå men iaf! :)
har inte så mycket o skriva. funderar på o hämta in Hero vovven från hundgården!
stackarn är skadad :( och jag saknar hnm massooor jö! får se hur de blir.. om jag orkar boxas med de andra hulliganerna hehe! om jag tar in hnm blir nog lite kort! som jag kan ladda upp sen ;)
ha de bra skriver senare tror jag!
/ asbm

Kommentarer
Postat av: dina bloggar äger;)

Hehe puss;P

2010-03-22 @ 18:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback