onsdag idag jö!!

nice dag yau! förutom föreläsningen om våld, misshandel o allt de nu va :o
SKIT ÄCKLIGA BILDER, höll fan på o spy! de va inte kul kan jag säga!
enligt Jossan & Vikki var jag kritvit i ansiktet! kan mycket väl stämma för de var äcklig...
omg! kollade de två första bilderna sen kunde jag inte kolla mer satt o stirra ner i golvet!
och titta på Julia som kolla på mig för hon kollade inte heller på bilderna heh.
jaja nog om de! tyska i 30 minuter vi ritade påsk saker? höh och fick godis! :D
Sibylle var helt enkelt snäll idag :)
efter plugget stack jag hem och kom nyss på att jag har matte prov imorgon :o
om de inte är ett april skämt höhö!
nu ska jag gå och fika med pappa! :D
ha de bra!
/ asbm

Kommentarer
Postat av: F R I D A

jag var tvungen att gå ut när vi kollade på den där grejen.. höll på oh svimma och skakade som jag vet inte vad typ en timme efter det där. fyfan! haha:)

2010-04-01 @ 22:49:55
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback