tooorsdag :O

veckan har rusat förbi! bara så ni vet! va ju nyss måndag och imorgon äre fredag! :D
iaf de har typ inte hänt något idag. stanna kvar i frejahallen med evelina ett tag :)
kulkulkul! vi kolla när några lärare spela innebandy & typ vänta på hennes träning:)
drog lite tidigare.. orkade inte sitta i frejahallen längre & var trött!
OCH JAG ÄR SÅ BÄST :D vet vart jag vill praoa eller finns 3 ställen måste ba få svar :D
AIK shoppen , AIK media eller Svenska fans(FanTV)
och jag vet va jag ska ha redovisning om! :D AIK med inblick av Black Army!
yey, fick typ inte delta i sista grejen på idrotten heller:o fick typ va"polis" och de va ju ööh? knasigt.. :s
oj nu blire långt inlägg! jaja.. :D
imorgon äre FREEEEEDAG och de innbär HEEEEEEEEEEELG :D slutar 12.40 imorgon nice! (:
i helgen ska jag nog hm undra om jag skulle va med Jennifer & Tanne yeye får se :)
vi hörs!!!
förlåt moster Anna men jag valde inte mattant som prao plats känns inte som min grej :p
jaja hejdå (:
/ asbm

Kommentarer
Postat av: <333

Låter gött babe

2010-03-05 @ 15:51:30
Postat av: Anonym

vilken tur!!!!håll dig undan från restaurang branschen bara massor av jobb och inga pengar!!!!!



puss och kram moster mattant

2010-03-05 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback