AIK träning & Stockholm!

japp som rubriken lyder!
började med en AIK träning sisådär 1½ timme :p mycketmycket trevligt!
och mycketmycket varmt! felicia tog typ 200 bilder! men två bilder ska jag iaf orka ladda in!
alla såg typ likadana ut! :p vi tar en ny AIK träning imorgon! hoppas de är lika varmt!
för de var riktigt sköööönt! :D
jappp , sen till huvudstaden Stockholm! vi åt & jag köpte en longboard!
ni vet inte hur gla jag är över den! :D de är fett kul!
så när jag kom hem var jag inne ett tag! sen drog jag ut och test åkte brädan lite! kul vare! :)
japp japp! nu ska bilderna in!
blir inge mer skrivade för mig idag tror jag!
vi hörs!
/ asbm
 p.s Anna Nordin du måste klippa min lugg!
 från vänster - Victor Lundberg - Miran Burgic - Ivan Turina (målvakt som provspelar i AIK) och sen några långt där borta typ :p
 Sofia på sin longboard!

Kommentarer
Postat av: =))

Soft dag<3

2010-05-16 @ 14:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback