asbm is baaaaaaack!

OMG! I'm BAAAAAAAAACK!
jag vet att ni har saknat mig! och därför skriver jag 1 dag tidigare!
fast de är nog mest för jag ska åka o shoppa med mostern imorgon!
och då kanske jag inte hinner skriva! om jag inte kör på ett mobilinlägg!
får se!
okej något jag lärt mig av min bloggpaus:
* de är tråkigt att inte få skriva av sig!
* skönt att inte känna pressen att jag måste skriva!
* lärt mig se livet på ett annat sätt!
va spelare för roll om nån inte tycker om mig? jag har ju de bästa vännerna iaf!

yeepp ja de var lite av de iaf!
tänkte hålla mig kort! de är ju trots allt första inlägget på öhm? va bilre 9 dagar?
och ni får inte bli för glada nu bara för jag råkar skriva ett inlägg!
ska sköta mig bättre än jag gjorde innan jag tog en bloggpaus!
men vi hörs?
Chilla jag kommer tillbaka & jag gör de med stil!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback