hoppsan jag har ju en blogg! O.o

haha precis jag har ju en blogg o sköta! men gör jag det? Nej!
glömmer/orkar inte skriva! fett dåligt av mig!
ska bättra mig jag lovar!!!
iaf öhm idag vare plugg jöö! tråkigt! nja rätt chill!
typ hade nån temadag ( våld i närarelationer ) vare så de hette ? :o
Alla lärare sa att de var äckliga sener i filmerna! så farligt vare väll inte!
första filmen var inte ett dugg äcklig, andra filmen var lite äcklig. öhm typ 2 ggr!
och jag är liksom den som tycker de mesta är äckligt (blod och sånt skit)
men ja! jag överlevde! jag lovar! :)
typ 4 st i klassen fyller år idag! - grattis!
Och min Mormor fyller också år idag! - så riktigt många grattis till henne!
Anna"moster" om du ser det här (om du fortfarande följer min blogg) kan du väll hälsa grattis till mormor! :)
skulle ringa men sen vart de massa läxor och jag glömmde :( typiskt mig!! jaja!
nej nu orkar jag inte skriva mer!
har bra!
/ asbm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback