ojojoj! onsdag "lilllördag"

härligt! skoldagen gick fortfortfort! sköntsköntskönt! :D
så var den borta sådär!
Idrottslektionen var riktigt rolig! för en gång skull!
Lisa, Lovisa, Oscar, Emelie & Johan ni hade lyckats! de var jättekul :)
ja efter plugget så gick jag Ida Felicia Jossan & Vikki till sittar stället haha
fast Jossan & Vikki drog på en gång!
sen kom Amanda! länge sen man träffa henne!
&runt 16.00 så kom man hem! då startade jag TV:n och såg att de var pippi långstrump!
jag var tvungen att titta ett tag men de var ju tecknat! bättre otecknat! :)
men kollade ett tag.. sen har jag inte gjort så mycket mer!
ska snart äta & sen äre ju fotboll men tror inte jag kommer kolla idag!
Érika kanske kommer!
fick nyss reda på att Marcus & han kompisar ska "leka"(spela dator) ihelgen fre-sön!
nån som har en ledig sängplats???????
snälla!
ha de bra!
/asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback