torsdag & massa prao!

som sagt praoen är inte över än, och nu börjar jag blir riktigt jävla trött...
jobbigt som fan o gå upp så tidigt, och inte sova bra på natten... kämpa!
bara imorgon kvar och där äre bara 8.15-14.00 minus en timma för lunch.
idag snacka jag massa telefon och började på praouppsatsen som ska lämnas in!
nästan klar tar de andra imorgon!
tror jag ska bära marinblåa chinos & en grå tröja med lite tunna ränder av svag rosa!
tror de är chill... orkar inte skriva mer!
meen ja.. imorgon äre iaf fredag.. hem & SOOOVA! ifall jag kan...
lördag=fixa stutsmattan & sånt!
söndag= AIK vs Trelleborg
jaja..
Mats ifall du skulle läsa detta, bör du inte vara allt för taskig!!
men iaf ha de bra!!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback