DANDY!!! ;D

okey vad fick vi ut av den här dagen!
Att jag absolut vill läsa Andreas Carlssons nya bok!
att jag absolut vill se utsällningen av boken som är på nordiska!
jag tittade lite snabbt på den idag. men hann ju liksom inte kolla så noga.
att det var jävligt stressigt att hinna kolla 3 utsällningar på 45 min. och svara på frågor.
att snö är blött och det är jävligt kallt ute.
magvärk gör dagen ännu värre.
stå i bussar i stockholm är livsfarligt.
MUSIK ÄR UNDERBART! <---- viste jag redan!

de med fet text är dem bra grejerna! erkänn att ni tror att min dag var underbar!
som sagt vi var på nordiska med klassen & typ en till klass från plugget. de var rätt kul.
men vi hade för kort tid på oss! 45 min att titta på 3 st utsällningar är FÖR kort.
vill åka dit igen och kolla andra utsällningar, Museum är kul visst ?

åh va jag älskar MUSIK! det är liksom musiken som gör dagen bra!
/ asbm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback