enkelt är snyggt.

det vart lite ändring här ? jappps tyckte det var väldigt tråkigt med brunt!
och headern var gammal! Har tagit bilden som är header nu själv & bara beskurit den lite!
inte mer än så! ville ha en lätt design därför är den hel vit med mn snygga header. kommer nog fixa lite mer någon annan dag. men nu är jag rätt nöjd jag gillar enkelt.
Idag vare plugg igen. kanske inte var så jobbigt. Vilhelmiina har bytt klass. ja kanske märks det lite.
är väldigt tyst där jag sitter när inte hon är med. tråkigt ja de kan man tycka. och det gör även jag.
nu får jag jobba själv. men vi har en prao vecka att se framemot! och vi går fortfarande i samma skola! så vi kan va typ när vi vill hah. Annnars finns det inget att säga. Imorgon blire Stockholm med klassen & typ9b?
kan bli kul.
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback