hela livs storyn liskom!

okej, jag börjar med att säga att jag knappt suttit vid datorn idag! därför får ni inte bild bomben från praoen!
bilderna lägger jag ut när jag har tid! alltså har kanske inte gjort något idag men datorn har inte heller varit igång. har mest varit med hundarna & lyssnat på massa snack & ja rätt mycket skrik & skratt. men de kan också vara kul. elller skrik och skratt på morgonen när man helst vill sova var väll inte så kul... Brorsan hade en kompis här och dem spelar något jävla fotbolls spel på xboxet och ja va ska man säga, de lever sig liksom in i spelet :s hehe.
Senare på kvällen hade vi spansk afton och ja det var väll trevligt, moster Gilla, mormor, Lisa, Victor & Amanda var här.. och när Gilla är med så äre mycket snack haha. jora det har varit kul!
men dem där läxorna jag skulle göra har jag inte hunnit med! fy så jobbigt får sätta mig med det imorgon. alltså får jag inte sitta vid datorn imorgon förns jag skrivit i alla fall 1 & ½ uppsats kul, nja men måste göras!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback