inte taggg!

hej, ehm jag är sämst på detta med att blogga jusst nu!
förlåt för det! men jag skriver ialla fall ibland!
man få vara glad för de lilla man får :D
har ju haft höstlov nu i veckan riktigt skönt, har inte gjort så mycket. Bowling, sovit, varit med kompisar, bio, stockholm, tittat film ja de är väll typ det jag har gjort. och inte har jag skrivit mycket på bloggen.
ganska dåligt utav mig men vem bryr sig.
1 film jag tittat på heter The good guy den är riktigt bra, en ny favorit.
Och biofilmen vart så mycket starkare. också en bra film.
plugget börjar imorgon och jag är inte tagg!
/ asbm

Kommentarer
Postat av: vilhelmiina

:D<3

2010-11-07 @ 20:01:10
URL: http://vilhelmiinawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback