ahmentja!

tjeenare!
Idag har varit en öhm, One tree hill dag? :D
jau inge plugg för mig, ont i huvudet, har faktist mest sovit idag så kanske man ska kalla det en sovar dag!
Idag fick jag mitt bostadsarbete i handen! jag har jobbat med det på datorn så det har varit lite svårt att hålla det i handen! men pappa skrev ut det idag, och ja det ser rätt bra ut! men är inte nöjd funderar på att utveckla lite tex varför jag gjorde som jag gjorde och sånt, men det är svårt och jag vet inte riktigt vad jag borde skriva.
Nu ska jag snart sova eller tja jag kommer nog inte kunna sova! Bara så ni vet dagen har varit trååååkig & huvudvärken har inte släppt... längtar tills på fredag då är det äntligen loooov!
hörs!
/ asbm





Några av mina älskade vänner fick stå för bilderna idag! + en helt okej bild från min sida på ett ljus!

Kommentarer
Postat av: Philip

Sv: Åh taack så mycket! (:

Men det ör ju du också :)

2010-10-27 @ 21:59:41
URL: http://philiprosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback