Idol kväll kanske man kan säga!

idag vaknade jag inte av väckarklockan så jag fick stressa mig igenom morgonen!
det gjorde inte så mycket! skolan vart som den vart!
faktist väldigt rolig! ute idrott och jag frös som en gnu eller något liknande!
jag vet inte om sånna fryser men vi kan ju säga det för den här gången!
nu på kvällen har jag kollat idol, och är inte Olle för jävla bra?
trodde väll de.
Imorgon står det släktträff på schemat!
+ 2 AIK matcher som jag kommer missa :'(
1 fotboll & 1 hockey!
dåligt dåligt! bjuder på 2 bilder sen äre bra för mig!
/ asbm

 min outfit! :) jätte mysig tröja! & väldigt skön!


Kommentarer
Postat av: vilhelmiina

man säger väl snyggt skönt och enkelt? ;)

2010-10-16 @ 00:38:56
URL: http://vilhelmiinawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback