ska vi säga?

ja ska vi säga? vad ? jag vene!
har prov imorgon! det verkar lätt så jag kanske klarar det!
de är ett no prov & no är inte min grej! men jag har i alla fall pluggat och ja!
jag tror jag klarar det!
så skoldagen var väll kul! 2 lektioner, och en väldigt lång lunch va 2 tim och 45 min eller ja något sånt!
vetni ? Ja men jag ska berätta i alla fall!
Klass 9c på Frejaskolan är BÄSTA klassen i sörmland! :D
vi vann nutidsorienteringen! eller va fan de heter! vi är typ med i SN imorgon & sen får vi tårta också!
är vi inte lite bra! jooo trodde väll det! :D
hahaha ni ska få en muppig bild på mig! för jag är snällsnällsnäll!
& imorgon äre LOOOOOOOOOOOOV eller tja kl. 14.01 har vi faktist höstlov imorgon! kan bli tidigare eftersom vi har prov sista timmen!
haha fan va skööönt!
/ asbm


Jag vet jag är snyggis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback