amen gud bloggen!

ha, ja jag skriver idag också!
är jag inte snäll :)
skolfotto imorgon. har ingen aning om vad jag ska ha på mig för kläder,
och jag gillar inte skolfotto.... man ser alltid konstig ut på dem :s
förra året såg jag helt sjuk ut & året innan också!
hur blire iår!
funderar på att bära brillor imorgon men vene,
skite samma onödigt inlägg, har inte gjort något idag så har inget att skriva om!
söndags ångest har jag också! 700ton läxor :s vene hur jag pallar!
måste göra ny degisn också! den jag har nu börjar bli tråkig!
får se om jag hinner nån dag!
vi hörs! slänger inte en gammal bild för skojs skull!
/ asbm
p.s Wallander & Beck äger! d.s


slänger in bilderna mest för jag saknar sommaren! och vill att vi 4a som är på bilderna ska träffas snart igen!
saknar gänget! nu äger och det vet ni :) <3

Kommentarer
Postat av: lucke

Tävla om en mjukisdräkt från OnePiece på min blogg om du känner för det :P

2010-09-12 @ 21:51:17
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har haft en trevlig helg! =)

2010-09-12 @ 21:57:14
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback