feeett FrEDAg!

ja men tjena, de här med minst 1 bild i varje inlägg!
ska jag försöka följa, men i det här inlägget kommer det nog ingen bild får se i slutet.
ah iaf, skolan idag, mentor, SV, Idrott, SO & MA helt okej dag!
typ hade uteidrott och de är fan istid! usch, men sprang mig varm!
även fast jag fick ont i hälsenorna... men vi hade iaf fotboll och de va fett kul!
vi körde blandat tjejer och killar och då blire mycket roligare!
jag gjorde 1 mål haha stolt :D men de andra laget vann iaf :( haha!
senare ska vi till farmor och äta mat för hon fyllde ju år igår!
de kanske jag glömde skriva, ska bli kul o träffa kusin vitamin Érika!
vi går ju inte på samma skola längre så man ses inte så ofta :(
hm, vad ska man säga mer om dagen? jag dammsög när jag kom hem!
duktigt! haha nej men orkar inte skriva mer!
ha det bra resten av eftermiddagen/kvällen!
/ asbm
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback