hejhej bloggen

ja visst hej till mina läsare!
kul att ni fortfarande läser bloggen, efter som jag typ inte uppdaterar speciellt bra!
vilket kanske är tråkigt, men jag har fullt upp!
igår sprang jag och felicia runt i södertälje & leta efter en present till Morgan i typ 2½ timme!
de var jobbigt men hittade nått tillslut!
han fyller år idag faktist! så Grattis till honom! :)
nu måste jag nog läsa lite om Moderaterna eller ah vad de tycket om skatter & ekonomi!
fett tråkigt men vi har debatt om de imorgon och vi får inte förlora fler röster!
Moderaterna är gruppen jag tillhör, och ingen av oss är sånna som gillar att snacka inför klassen!
men vi måste, även fast man inte vill. men jag har inga tankar eller argument ( stavning? ) så varför ska jag säga något???? Ååååh politik suger, ska typ ha de i 2 veckor till :(
skite samma ni vill inte höra mina klagomål!
de här med dagens outfit pallade jag inte med! de var tråkigt slutar med de kanske börjar igen nån gång!
Vi hörs alla läsare!
/ asbm
 jag saknar Los Christianos - Teneriffa här får ni en såndär bild från i sommras typ början inte snyggaste precis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback