Stå på er!

alltså jag är lite off idag!
för alltså jag vet inte ens vad jag ska skriva..
AIKs styrelse kan vi ju börja med!
idag kanske Magnus citat från en av debatterna kommer till användning!
"Folk får väll för fan stå på sig." ja, men AIK styrelse är fega,
nu på lördag är nisse avstäng och då häver dem avstängningen av Walid Atta! vilket är bra för Atta är bra!
men styrelsen är fega!
och jag hade ett jätte bra citat från dif-hv71 idag men så slutade matchen inte som jag hade hoppats på!
så något citat där ifrån blir de inte!
min dag var o intressant!
imorgon ska jag va med Érika, Morgan & Anton!
hare bra!
/ asbm
 
tänkte fixa och trixa med den här bilden! så först får ni orginalet ialla fall :)
ska fixa min design i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback