tester liksom!

ah, idag testade jag med min gamla stil igen!
men nejnej & åter nej! det är inte jag! jag trivs i mer "mode" faktist!
och longboard ja de var kul ett tag! nu äre inte speciellt kul faktist!
ni kanske tycker att jag har förändrats själv tycker jag att jag har vad ska man säga.
blivit mig själv, kanske vuxit upp en aning!
Fotboll, sport & AIK är något jag alltid kommer älska, men jusst nu behöver jag nya intressen!
konstig stil + longboard + sport + AIK = de var mitt förra "jag" nu äre inte så och de är bra!
nu äre asbm + AIK + vänner + en aning mode = nu är jag mig själv!
de är bra nu det är bra!
ville bara vara tydlig!
idag har det inte hänt något bara pluggpluggpluggChuckpluggplugg
haha intressant näää! men har bara no & en kvar nu! de är skönt!
de tar vi imorgon kanske :)
skoljogg + tandläkare imorgon de blir nice!
slänger in en gammal bild för orkar inte ladda in en ny.
hejdå hare bra!
/ asbm
 
Kolmården i sommras var kulkul! som sagt släkten äger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback