all or nothin' at all

Söndag idag & tänkte berätta att helgen i stort sett gick ut på att ligga i soffan och kolla en gäng filmer!
tror det vart något runt 6-7 st. Ialla fall 5 i lördags och idag 1-2 beroende på hur man ser det.
Det är riktigt nice! Som jag skrivit tidigare så blir det match på torsdag AIK-Ifk sill(göteborg) vilket ska bli jättekul!
Idag spelade i o för sig AIK sin 3 match för säsongen och det såg riktigt bra ut i första halvlek tråkigt att dem tappa allt i andra slutresultatet (för dem som bryr sig) vart 2-2! vilket är riktigt bra mot Elfsborg som är stenhårda på hemmaplan! Så tack för det alla härligt "gubbar" i AIK
   Något annat som är helt underbart bra som jag fick reda på för några timmar sedan är att (trumvirvel)
MIN BÄSTASTE BÄSTASTE KOMPIS ANNA kommer imorgon och vet ni hur glad jag är eller? har inte träffat henne på något som känns som 1000 år! Dock var det inte ens 1 år sen men det var i höstast och det är långt alldeles för länge! inte okey!
/ Sofia



haha skit snygga bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback