Hear you me

såg nyss att det var mer än 1 vecka sedan jag skrev något! Ritkigt dåligt antar jag.
men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och då blir det så här. + att min dator inte varit igång speciellt myckeet under vecka pga att jag haft massa plugg jag varit tvungen att göra. Men nu är det ju lov och då kanske jag får fram fler inlägg!
Har ialla fall lite roliga planer inför lovet sådär!
Ska ialla fall träffa min bästaste vän Anna! tror inte vi har träffats sen höstlovet och ja det var inte precis igår!
Och på torsdag är det AIK-Göteborg så då tänkte jag och Morgan besöka Solna & Råsunda. Det är ju aldrig fel.
Jag och Jossan snackade om att ta en trevlig shoppingtur också men vi får se hur det blir med den.
Ah nu har ni allafall fått ett inlägg. Om 15 min ska Anna logga in på fb igen och då ska vi planera. Sen ska jag titta på en film! Moon eller Hachiko a dogs story eller någon annan jag vet inte får se helt enkelt!
/ Sofia




Måste tyvärr erkänna att jag saknar mitt hår lite iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback